Spoedeisende mondzorg of tandheelkunde nodig?

Erasmus MC

24/7 bereikbaar!
Bij een uitgevallen tand of kies (bijvoorbeeld na een valpartij) is het belangrijk om de volgende drie tips op te volgen:
1

Spoel de tand en de wortel ongeveer 10 seconden af onder de koude kraan. Is er geen stromend water in de buurt? Dan kunt u de tand ook zo goed mogelijk schoonlikken.

2

Plaats de tand voorzichtig terug op z’n plaats. Indien de tand niet meer teruggeplaatst kan worden, bewaar de tand dan onder de tong of in een beker gevuld met vloeistof.

3

Bijt op een watje of gaasje om de tand op z’n plaats te houden en kom direct naar Tandartsenpost010.

SPOEDGEVALLEN

Nood? Hieronder staan drie situaties waarin spoedeisende tandzorg noodzakelijk is. Heeft u last van één van deze symptomen? Blijf er dan niet mee zitten, maar neem direct contact op met Tandartsenpost010:
010 – 455 21 55.

Heeft u een uitgevallen vulling, een losse kroon, een scherp randje of een ander acuut tandheelkundig probleem? Bel Tandartsenpost010 en maak een afspraak.

Heeft u last van ernstige kiespijn en/of een pijnlijke zwelling? U kunt hiervoor bij ons terecht, onze tandartsen staan voor u klaar. Bel ons tussen 08:00u en 23:00u voor een afspraak.

Na operatieve ingrepen, zoals het trekken van een kies of een tandvleesoperatie, kan mogelijk een nabloeding optreden. Mocht dit zich op eenieder moment voordoen, belt u snel met Tandartsenpost010.

Spoed Tandartsenpost Rotterdam

TANDARTSENPOST010

De beste tandzorg wanneer ú die nodig heeft

Het kan zomaar gebeuren: u struikelt ‘s avonds en verliest daarbij een tand. Plotseling hardnekkige kiespijn, of is de holte van een pas getrokken kies plotseling gaan ontsteken. Voor alle gevallen waarin u voor spoedeisende tandheelkundige hulp niet terecht kunt bij uw eigen tandarts, is er Tandartsenpost010.

Bij Tandartsenpost010 in Erasmus MC, in Samenwerking Met DENTAL365 Spoed Tandarts, kunt u uitsluitend terecht voor spoedeisende problemen. Onze tandartsen zijn van 8.00-23.00 op locatie aanwezig en 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar en bij acute hulp of nabloeding oproepbaar. Wij verzoeken u van te voren telefonisch contact met ons op te nemen voordat u naar onze Tandartsenpost toe komt. Onze deskundige en ervaren tandartsen behandelen uw spoedgeval met de grootst mogelijke zorg. Bovendien zorgen wij ervoor dat de informatie over uw situatie zo snel mogelijk wordt doorgegeven aan uw eigen tandarts.

Waarom TandartsenPost010?

√ 24/7 bereikbaar voor spoedgevallen

√ Deskundige hulp op een vaste locatie

√ Gesitueerd in het Erasmus Situatie wordt doorgegeven aan uw eigen tandarts

KOSTEN

De kosten van een spoedbehandeling bij Tandartsenpost010 zijn uiteraard afhankelijk van de benodigde hulp, maar zullen vrijwel nooit meer dan € 250,- bedragen. De rekening dient u direct na afloop van de behandeling te voldoen. Heeft u een aanvullende tandartsenverzekering? Dan kunt u de nota, nadat u deze bij ons heeft voldaan, indienen bij uw verzekering.

Heeft u spoedeisende mondzorg of tandheelkundige hulp nodig? Bel dan nu:

24 uur per dag / 7 dagen per week
Gevestigd in de spoedeisende hulp van het Erasmus MC
ADRESGEGEVENS
Dr. Molewaterplein 30
3015 GD Rotterdam

ROUTE

WAT ONZE PATIËNTEN ZEGGEN

Tand afgebroken? Nabloeding? Ernstige kiespijn? Voor alle gevallen waarin u voor spoedeisende tandheelkundige hulp niet terecht kunt bij uw eigen tandarts, is er Tandartsenpost010. Onze tandartsen zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar. Wij verzoeken u altijd eerst telefonisch contact met ons op te nemen voordat u naar onze Tandartsenpost toe komt.
Voor spoed tandarts buiten Rotterdam kunt u terecht bij ons spoed tandarts in Amsterdam, bij onzespoed tandarts in Den Haag, of bij een spoed tandarts elders in Nederland.
Tandartsenpost010 in Erasmus MC.
Dr. Molewaterplein 30
3015 GD Rotterdam