Klachten

Klachtenregeling Dental365

Dental365 vindt het heel belangrijk om te horen wat uw ervaringen zijn ten aanzien van de services die wij bieden, vandaar dat wij graag uw feedback ontvangen.

In onze praktijken proberen wij het geven van feedback zo laag drempelig mogelijk te maken en wij horen graag direct als u niet helemaal tevreden bent over onze service.

Onze balie-assistente zal u hier actief op bevragen en u kunt uw verbeterpunten vaak direct kwijt in een gesprek met onze praktijk- of floormanager of u kunt die achterlaten op de daarvoor bestemde kaartjes.

U kunt dit anoniem doen, of, indien u op de hoogte gehouden wilt worden van de maatregelen die wij treffen naar aanleiding van uw feedback, dan informeren wij u graag per email ( wij willen u verzoeken om daarvoor uw naam en e-mailadres op het kaartje).

Mocht u daarnaast nog feedback willen geven of een klacht indienen dat vindt u hieronder onze klachtenprocedure en klachtenformulier. De praktijkmanager zal uw klacht binnen 10 werkdagen afhandelen.