Garantieregeling:

Als patiënt kunt u rekenen op de best mogelijke spoedtandheelkundige zorg. Ons streven is om u
zo goed en snel mogelijk van uw pijnklacht af te helpen of uw spoedtandheelkundig probleem op
te lossen. Onze behandelingen zijn meestal tijdelijke oplossingen, om u ook s ’avonds, in het
weekend of in de vakantie van uw klacht af te helpen. Wij staan voor behandelingen en
producten van hoge kwaliteit, uiteraard hoort daar een goede garantieregeling bij. Hieronder vindt
u een overzicht van de garantieperioden waar u recht op heeft indien u als patiënt bij Dental365
geholpen bent. Zoals u ziet zijn deze afhankelijk van het soort behandeling.
Preventie en een juiste verzorging zijn van cruciaal belang voor een goed verloop van de
behandelingen. Het is dan ook van groot belang dat u uw gebit goed verzorgd en regelmatig de
tandarts bezoekt.

Behandeling: Garantie periode: 
Alle tijdelijke behandelingenGeen garantie mogelijk
Vullingen melkgebitGeen garantie mogelijk
Wortelkanaal behandelingenGeen garantie mogelijk
Vulling na wortelkanaalbehandelingGeen garantie mogelijk
Relaps orthodontieGeen garantie mogelijk
Parodontologie behandelingenGeen garantie mogelijk
Definitieve vullingen1 jaar
Door ons geplaatste prothese1 jaar
Door ons gemaakt en geplaatst Kroon & Brugwerk*2 jaar
Door ons geplaatst implantaat *5jaar ( alleen voor niet- rokers)
Bleken4 maanden
*Bij kronen en implantaten geldt een aflopende garantie waarde van 20% per jaar.
Versie 2: 24-04-2020

Hoe werkt de garantieregeling?

Om aanspraak te kunnen maken op onze garantieregeling, moet u ééns per jaar het gebit laten
controleren en verzorgen door uw eigen tandarts of een van onze tandartsen. Verder moet het
gebit normaal onderhouden zijn en mogen door derden geen wijzigingen in het behandelde deel
van het gebit zijn aangebracht.
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over een uitgevoerde behandeling, dan kunt u erop
rekenen dat we onze uiterste best doen om het probleem op te lossen. Het beste is om het
probleem direct met uw behandelaar of tandarts te bespreken. Meestal komt u samen tot een
oplossing. Als dit niet mogelijk is, dan kunt u het klachtenformulier op onze website invullen.
Onze praktijk manager helpt u graag bij het vinden van een passende oplossing. Komen we er
niet uit, dan kunt u gebruikmaken van de klachtenregeling van de ANT.