Garantieregeling

Garantieregeling Dental365

Garantieregeling

Als patiënt kunt u rekenen op de best mogelijke tandheelkundige spoedzorg. Ons streven is om u zo goed en snel mogelijk van uw pijnklacht af te helpen of uw tandheelkundig probleem te lossen. Onze behandelingen zijn meestal tijdelijke oplossingen, om u ook 's avonds, in het weekend of in de vakantie snel van uw klacht af te helpen. Wij staan voor behandelingen en producten van hoge kwaliteit, uiteraard hoort daar een goede garantieregeling bij. Hieronder vindt u een overzicht van de garantieperioden waar u recht op heeft indien u als (spoed)patiënt bij Dental365 geholpen bent. Zoals u ziet zijn deze afhankelijk van de behandeling. Preventie en een juiste verzorging zijn van cruciaal belang voor een goed verloop van de behandelingen. Het is dan ook van groot belang dat u uw gebit goed verzorgd en regelmatig de tandarts bezoekt.

Hoe werkt de garantieregeling?

Om aanspraak te kunnen maken op onze garantieregeling, moet u ééns per jaar uw gebit laten controleren en verzorgen door uw eigen tandarts of door één van onze tandartsen. Verder moet het gebit normaal onderhouden zijn en mogen door derden geen wijzigingen in het behandelde deel van het gebit zijn aangebracht. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over een bij ons uitgevoerde behandeling, dan kunt u erop rekenen dat we onze uiterste best zullen doen om het probleem op te lossen. Het beste is om het probleem direct met uw behandelaar of tandarts te bespreken. Meestal komt u samen tot een oplossing. Als dit niet mogelijk is, dan kunt u het klachtenformulier op onze website invullen.

Onze praktijkmanager helpt u graag bij het vinden van een passende oplossing. Komen we er niet uit, dan kunt u gebruikmaken van de klachtenregeling van de ANT.

Call Now ButtonSpoed Tandarts? Bel Nu!