COVID-19 Update 05-11-2021

Tijdens de coronacrisis gaat onze dienstverlening gewoon door en in geval van een tandheelkundig spoedgeval zijn wij er voor u. Voor uw én onze gezondheid en veiligheid, hebben wij alle coronamaatregelen in onze klinieken voor u op een rij gezet.

ZONDER AFSPRAAK GEEN INLOOP MOGELIJK!

Gedurende de coronaperiode is er tussen 08:00 uur en 23:00 uur helaas nog steeds geen inloop mogelijk.

MONDKAPJESPLICHT

Mondkapje dragen tijdens het wachten is weer verplicht.

1,5 meter afstand

• Binnen de praktijk dient u weer 1,5 meter afstand te houden van andere patiënten en personeelsleden.
  • Bij binnenkomst dient u uw handen te desinfecteren met desinfecterende gel.

TELE-DENTAL365: VIDEOCONSULT MET DE TANDARTS

• Heeft u last van klachten als een neusverkoudheid, hoestklachten, keelpijn of koorts? Dan verzoeken wij u om geen afspraak te maken.

Wilt u toch gezien worden?

U kunt een online videoconsult bij één van onze tandartsen aanvragen. Zo kunnen wij op afstand de urgentie van uw klacht vaststellen. De online consultafspraak kan gewoon vanuit thuis. Daarvoor heeft u alleen een smartphone en WhatsApp nodig, andere applicaties heeft u niet nodig.

Let op! Omdat het consult door één van onze tandartsen wordt uitgevoerd, geldt er een regulier consulttarief. Om deze reden kunnen wij deze dienst op dit moment alleen aan die patiënten bieden die een aanvullende tandartsverzekering hebben.

Om een afspraak te maken voor een online consult kunt u ons 7 dagen per week telefonisch bereiken van 08:00 tot 23:00 uur. Onze telefonisten maken na een intakegesprek een afspraak voor u met één van onze tandartsen via de Tele-Dental365 service. Een reden voor een online consult via Tele-Dental365 kan zijn dat u als patiënt niet zeker weet of het een spoedbehandeling betreft. U hoeft dus niet eerst naar onze kliniek te komen om een diagnose en advies te krijgen.

Bel +31 (0)85 105 0750 voor een afspraak

ANDERE MAATREGELEN BETREFT HET CORONAVIRUS

Het coronavirus is nog steeds aanwezig en daarom willen wij u informeren over de hygiënemaatregelen die wij als Dental365 klinieken Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Dordrecht en Gouda treffen.

- Wij houden ons altijd aan de hygiënerichtlijnen van het RIVM en werken in een schone omgeving.

- Wij verzoeken u uw afspraak te verplaatsen naar een later moment indien u zich ziek voelt met de volgende symptomen: verhoging of koorts, hoesten, benauwdheid, verkoudheidsklachten, reuk- en/of smaakverlies,

Welke extra maatregelen treffen wij?

- Wij desinfecteren regelmatig de openbare ruimte zoals deurklinken, lichtknoppen, de balie, WC e.d.,

- Anders dan u van ons bent gewend, schudden wij u niet de hand bij binnenkomst en bij vertrek uit de behandelkamer.

Welke maatregelen kunt u treffen?

- Hygiëne is nog steeds belangrijk. Daarom: was regelmatig de handen minimaal 30 seconden met zeep. ( Indien gewenst kunt u bij ons de desinfecterende wasgel gebruiken. Dit is geen verplichting),

- Bij hoesten: gebruik éénmalige papieren zakdoekjes en/of hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog,

- Probeer uw gezicht, ogen, mond, gebit niet aan te raken met uw handen,

- Zorg voor een goede persoonlijke hygiëne en kom niet in de buurt van zieke mensen die verschijnselen van griep hebben,

Wij hopen op uw begrip. Voor meer informatie, zie de vraag & antwoord pagina op de website van de RIVM (www.rivm.nl)

Datum update 05-11-2021

Dental365 Updates & Nieuws

Meld U aan voor onze nieuwsbrief
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Call Now ButtonSpoed Tandarts? Bel Nu!