COVID-19 Update

Tijdens coronacrisis gaat onze dienstverlening gewoon door en in geval van een tandheelkundig spoedgeval zijn wij er voor u. Voor uw én onze gezondheid en veiligheid, hebben wij alle coronamaatregelen in onze klinieken voor u op een rij gezet

ZONDER AFSPRAAK GEEN INLOOP MOGELIJK!

Gedurende de coronaperiode is er tussen 08:00 uur en 23:00 uur helaas geen inloop mogelijk. U kunt alleen op afspraak bij ons terecht. Indien mogelijk dient u ook altijd alleen te komen.

MONDKAPJESPLICHT

Vanwege de landelijke toename in het aantal besmettingen nemen alle locaties van Dental365 géén risico’s meer. Om deze reden hanteren wij een mondkapjesplicht. Bij binnenkomst, in de wachttuimte en bij vertrek dient u een mondkapje te dragen. Bezoek zonder mondkapje zal helaas worden geweigerd. Wij vragen om uw begrip!

Gelieve alleen te komen

• Wij vragen u om alléén te komen naar een afspraak, dus geen partner, kinderen etc. mee.
  • Als het niet anders kan, dan mag 1 begeleider mee.
  • Binnen de praktijk vragen wij u om gepaste afstand te houden van andere patiënten en personeelsleden.
  • We vragen u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren met desinfecterende gel, deze vindt u bij de ingang en/of op de balie.

TELE-DENTAL365: VIDEOCONSULT MET DE TANDARTS

• Heeft u last van klachten als een neusverkoudheid, hoestklachten, keelpijn of koorts? Dan verzoeken wij u om geen afspraak te maken.

Wilt u toch gezien worden?

U kunt een online videoconsult bij één van onze tandartsen aanvragen. Zo kunnen wij op afstand de urgentie van uw klacht vaststellen. De online consultafspraak kan gewoon vanuit thuis. Daarvoor heeft u alleen een smartphone en WhatsApp nodig, andere applicaties heeft u niet nodig.

Let op! Omdat het consult door één van onze tandartsen wordt uitgevoerd, geldt er een regulier consulttarief. Om deze reden kunnen wij deze dienst op dit moment alleen aan die patiënten bieden die een aanvullende tandartsverzekering hebben.

Om een afspraak te maken voor een online consult kunt u ons 7 dagen per week telefonisch bereiken van 08:00 tot 23:00 uur. Onze telefonisten maken na een intakegesprek een afspraak voor u met één van onze tandartsen via de Tele-Dental365 service. Een reden voor een online consult via Tele-Dental365 kan zijn dat u als patiënt niet zeker weet of het een spoedbehandeling betreft. U hoeft dus niet eerst naar onze kliniek te komen om een diagnose en advies te krijgen.

Bel +31 (0)85 105 0750 voor een afspraak

ANDERE MAATREGELEN BETREFT HET CORONAVIRUS

Het coronavirus verspreidt zich steeds meer in Europa en in Nederland en daarom willen wij u informeren over de hygiënemaatregelen die wij als Dental365 klinieken Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Dordrecht en Gouda treffen.

- Wij houden ons altijd aan de hygiënerichtlijnen van het RIVM en werken in een schone omgeving. Om verdere verspreiding zoveel mogelijk te voorkomen treffen wij extra maatregelen.

- Wij verzoeken u uw afspraak te verplaatsen naar een later moment indien u zich ziek voelt met de volgende symptomen: verhoging of koorts, hoesten, benauwdheid, verkoudheidsklachten, reuk- en/of smaakverlies,

- Wij verzoeken u alleen naar de afspraak te komen. En als het echt niet anders kan dan maximaal één begeleidende persoon. Zo kunnen wij het aantal personen in de wachtkamer minimaliseren. Laat u alstublieft zussen of broers die geen afspraak hebben thuis.

Welke extra maatregelen treffen wij?

- Wij desinfecteren regelmatig de openbare ruimte zoals deurklinken, lichtknoppen, de balie, WC e.d.,

- Anders dan u van ons bent gewend, schudden wij u niet de hand bij binnenkomst en bij vertrek uit de behandelkamer.

Welke maatregelen kunt u treffen?

- Was regelmatig de handen minimaal 30 seconden met zeep. ( Wij hebben desinfecterende wasgel op de balie staat die wij u verzoeken te gebruiken als u zich meldt voor de afspraak),

- Bij hoesten: gebruik éénmalige papieren zakdoekjes en/of hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog,

- Probeer uw gezicht, ogen, mond, gebit niet aan te raken met uw handen,

- Zorg voor een goede persoonlijke hygiëne en kom niet in de buurt van zieke mensen die verschijnselen van griep hebben,

Wij hopen op uw begrip. Voor meer informatie, zie de vraag & antwoord pagina op de website van de RIVM (www.rivm.nl)

Datum update 18-01-2021

Dental365 Updates & Nieuws

Meld U aan voor onze nieuwsbrief
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Call Now ButtonSpoed Tandarts? Bel Nu!